FAQ
Czy mogę liczyć na jakiś rabat?
Zależnie od popytu i dostępności, chętnie obniżę koszt szkolenia jeżeli:
- zamówienie obejmuje większą ilość osób, szczególnie wykupienie szkolenia na maksymalną liczbę osób
- zamawiasz szkolenie dla firmy, która dysponuje własną salą
- Spełniasz kryteria promocji opublikowanych na stronie
Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi lub zapytania odnośnie kosztu szkolenia - po prostu daj znać.
W jakim języku mogą być poprowadzone szkolenia?
Każde ze szkoleń mogę z taką samą biegłością poprowadzić zarówno w języku polskim jak i angielskim.
Czy szkolenia prowadzone są na żywo czy też zdalnie?
W opisie każdego ze szkoleń zaznaczone są możliwe jego formaty.
W opisie każdego zaplanowanego wydarzenia zaznaczony jest tryb, w którym będzie prowadzone.
Zasadniczo większość szkoleń mogę poprowadzić w obu trybach. Ze swojej strony stanowczo zachęcam jednak do szkoleń stacjonarnych. Są efektywniejsze.
Szkolenia stacjonarne jestem zwykle w stanie przeprowadzić w każdym miejscu w kraju, choć szkolenia poza Warszawą mogą być obarczone dodatkowym kosztem.
Czy dostanę certyfikat za uczestnictwo?
Nie. Certyfikaty za uczestnictwo w szkoleniu nie stanowią potwierdzenia umiejętności ani też wiedzy. To czego się nauczycie zależy nie tylko od trenera ale w równym stopniu od uczestnika. Stąd decyduję się nie podpisywać pod takimi dokumentami.
W niedalekiej przyszłości w przypadku niektórych szkoleń będzie możliwość zdania testu potwierdzającego zdobyte umiejętności i wiedzę. W takich przypadkach przewiduję certyfikat.
Co jeżeli szkolenie nie spełni moich oczekiwań?
Moim celem jest pomóc Wam zdobyć nowe umiejętności i wiedzę. Sytuacja, w której nie będziecie zadowoleni jest sytuacją, której nie chciałbym pozostawić bez odpowiedzi.
Jeżeli szkolenie nie spełniło Twoich oczekiwań, koniecznie daj mi o tym znać.